יש לך אתר באינטרנט.
בנית אותו, עיצבת אותו, אתה מקדם אותו בגוגל, ואף זוכה לכניסות לא מעטות.
אבל מה יגרום לגולש שהגיע לאתר שלך להישאר בו?
מה ימשוך אותו לשוטט בין השירותים שאתה מציע? להתעניין בפעילויות ובמוצרים שלך? מה יניע אותו להקיש את המספר של העסק שלך, לפנות אליך, ולרכוש את שירותיך/מוצריך?
במילים אחרות: מה יהפוך את האורח לרגע ללקוח של קבע?
התשובה הפשוטה והברורה היא: תוכן איכותי.
מהו תוכן איכותי?
תוכן איכותי באמת הוא...
-
טקסט ידידותי לקורא, ברור ומעניין, שמעביר את המסרים של העסק שלך בצורה שיווקית ומושכת;
-
מילים ופסקאות שמייצגות בכבוד אותך ואת העסק שלך, גם בפני מי שעדיין אינו מכיר אתכם;
-
משפטים וניסוחים שקורצים לגולש ואומרים לו: כאן תמצא את מה שאתה מחפש!
איך יוצרים תוכן איכותי שעושה את העבודה? כאן נכנס לתמונה כותב התוכן המקצועי המתמחה עם כתיבת תכנים לאתרים.
מיהו הכותב המקצועי?
כותבי התוכן של מיכל אלכסנדר יש טקסט אחר הם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, מומחים בתחום כתיבה שיווקית באינטרנט, בעלי ניסיון של שנים רבות עם כתיבת תוכן לאתרים. מדובר במקצוענים, כתיבה לאינטרנט היא עיסוקם, הם יודעים:
-
לבצע תחקיר מעמיק ולאסוף את המידע הדרוש;
-
לבנות קונספט שיווקי חכם ואסטרטגיית תוכן יעילה;
-
לזקק את המסרים השיווקיים של העסק לקהלי היעד השונים;
-
להעביר את המסר בצורה חזקה ואפקטיבית – לכל מי שצריך לשמוע!
בשורה התחתונה:
תוכן איכותי, שנוצר בידי איש מקצוע מצוין ומיומן מבית מיכל אלכסנדר יש טקסט אחר, ייתן לך יתרון רב-עוצמה על פני המתחרים שלך (שרובם, בואו נודה באמת, לא השקיעו מחשבה ומאמץ רב בתהליך כתיבת תוכן לאתר שלהם...). לכן חשוב שתזכור:
תוכן איכותי = יתרון תחרותי
|